Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Mellandagsrea och julfrid

Kategori: Det dagliga livet

Det blev ett besök på mellandagsrean tillsammans med lillebror och hans fästmö samt lilla bästisen. Efter mycket funderande och jämförande slutade det med att både jag och svägerskan kom hem med en lila och fin Sony Xperia Z2 😊 


Givetvis var jag tvungen att inviga den fantastiskt bra kameran på 20,7 megapixlar med en selfie , och jag bjuder på att jag ser lagom halvgalen ut! 😄 😀 

Ikväll började det att snöa ganska ordentligt; såååå mysigt! Imorgon får det allt bli en riktig långpromenad; juldagarna har hittills mest inneburit (i och för sig välbehövlig) vila, men nu ska det bli andra bullar!

Liiiite mys i snön! 😊 Tack och godnatt, nu väntar en god bok! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: