Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kylig kvällspromenad

Kategori: Projekt livsstil

Morgonens utsikt från det övre toalettfönstret.

Efter ännu en mycket stillsam dag, med ont i ryggen, ben och huvud, så var det oerhört skönt att komma ut på en kvällspromenad i det förtrollande vackra vinterlandskapet! 

Maja har varit ute ett par snabba rundor, och satt sina avtryck.

Frusen vass vid husknuten...


Jag har i hela mitt liv varit fascinerad av att fotografera kyrkor, därför känns det på något vis "rätt" att jag nu bor strax intill en kyrka!


Där hade en hare satt sina spår. 🐰 







Både näsan och ögonen rinner i kylan, jag får gå in och snyta mig och värma mig samt hämta en halsduk att vira runt ansiktet, innan jag går ut en runda till! Halvvägs runt kom jag dessutom på att jag glömt reflexvästen!!!

Det blev i alla fall ett varv runt Övrabyrundan, innan jag tog depåstopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: