Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Krämpor...

Kategori: Eftertanke

Efter att ha haft en sommar och höst då jag ständigt gått omkring med ett fånigt flin på läpparna, hög på livet, så känns det extra tungt med bakslag. Jag mår ju alltid sämre i kroppen på vintern, men ändå kommer det som ett knytnävsslag i magen...😞😬 

Mer ont i både ryggen, nervsmärtor i benen och mer huvudvärk. Det för i sin tur med sig en ökad trötthet (även om det inte alls går att jämföra med för ett år sedan), som leder till att jag slarvar med träningen, vilket i sin tur ökar på den negativa spiralen ytterligare! 

Nu är det dock STOPP med det; nu är det jag som SKA Sätta igång med mina dagliga träningspass igen, oavsett hur jag mår! Jag VET ju att jag mår såååå mycket bättre av adrenalinet och endorfinerna som frigörs vid träningen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: