Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Intensiv arbetsdag, lunchpromenad och 24fitcamp

Kategori: Träning

Ännu en väldigt intensiv arbetsdag; bland annat hade flera stackars patienter halkat och brutit armen! Dessutom en massa härliga seniorer på Seniorhälsan! 😊

Jag kom i alla fall ut på min lunchpromenad! 😊 Det var gråmulet, kyligt och (som sagt) halt men uppfriskande, och jag klarade mig tack och liv från att halka omkull! Det var ju efter en halkolycka just i juletid för två år sedan som min ryggskada försämrades kraftigt... 




Det var med andan i halsen jag susade in till Fitcamp Falköping och släppte in de stackars deltagarna i värmen! De började med att överraska oss alldeles genom att komma med fina blommor och kort till oss! Vi blev alldeles rörda och tacksamma; våra deltagare är verkligen heeeelt fantastiska!!! 😄👌💪💪👊😅💫🌟 Hjärtligt TACK till er alla, om någon av er läser detta!!! 🙏😘

Det känns nästan lite sorgligt att ha lite juluppehåll nu, så för att inte få alltför stor abstinens lade vi in ett bonuspass i mellandagarna! 👍😅

Kanske kan jag nu äntligen masa mig iväg till gymmet igen, nu när jag (förhoppningsvis) helt säkert ska komma in?! Har bokat tre pass imorgon, men räknar med att eventuellt bli tvungen att stryka det första, ifall jag inte kommer ifrån jobbet i tid...

När jag kom hem väntade inte mindre än TVÅ paket i brevlådan! 😊 Det visade sig vara "vinterskinsen" jag beställde härom dagen (ska bli såååå spännande att testa dem, för att se hur de håller värmen!) plus en liten present till lilla bästisen, från en kär vän som jag gick barnsjuksköterskeutbildningen tillsammans med! 😊👌💞

Tack och god natt, over and out! 😴😴😴

Kommentarer


Kommentera inlägget här: