Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Än slank hon hit, och än slank hon dit...

Kategori: Träning


... Så här inledde jag min dag!!! 😔😨😱
Underkylt regn och blankis på vägen, kombinerat med en morgontrött Maritha på väg till jobbet var INTE någon bra kombination! Som tur är så gick allt förvånansvärt bra, och jag var extra glad att ha en snäll pappa med traktor i närheten!!! 💞😘

Förmiddagen på  jobbet gick lika fort som vanligt; telefonrådgivning och akut mottagning stod på schemat! 

Ostadigt och konstigt (men uppfriskande) väder på dagens lunchpromenad; mulet och regn avlöstes plötsligt av sol och blå himmel! 👍😊

Pass 8/24 #24passpå24dagar

Eftermiddagen gick lika fort, och nu ser jag fram emot kvällens träningspass med 24fitcamp!!! 👍😊💪💪👊

Kommentarer


Kommentera inlägget här: