Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Studentkalas, söndagsfys och fullmåne

Kategori: Det dagliga livet

Det blev i alla fall något mer sömn än föregående natt: 2+2h lyckades jag skrapa ihop, och kände mig pigg och utvilad när jag vaknade! 

"Andra behöver sova en natt, för oss räcker det lätt med en kvart!"

Två av mina kusiner hade ett något senarelagt studentkalas, och jag passade på att förena nytta med nöje, och körde intervaller samt powerwalk hem. 👌🏃🏃✌️

En heeeelt underbar kväll för intervaller!

Totalt blev det en riktigt bra runda, även om jag kom hemifrån lite sent, så att jag inte hann så långt innan det var dags att lifta med broder Daniel.







Tänk att solens upp- och nedgång är lika förtrollande vackra varje gång...



"I see bad moon rising..."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: