Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Projekt livsstil v. 34

Kategori: Diet

Veckans viktnedgång: -1,0 kg.
Total viktnedgång: 36,0 kg.
- Jag fortsätter att redovisa enligt min egen våg, men behåller i bakhuvudet att vågen på Fitcamp visade nästan 4 kg mindre...
 
Powerwalk/intervall: 5 dagar / 15  km /  155 min. 
Löpning: 2 dagar / 17 km / 145 min.
HIIT/Tabata:  2 dagar / 120 min.
Träning totalt: 420 min.

Sprang ju Blodomloppet i tisdags, och det har ju givetvis påverkat träningsmängden i övrigt; en går inte precis ut på en två timmars powerwalk dagen innan livets första millopp - eller i alla fall så gjorde inte jag det... Jag är supernöjd med min prestation, jag var lite orolig innan för hur jag skulle ladda upp med energiintaget, men det funkade kanon! Att kroppen höll så bra, och faktiskt inte alls har protesterat nämnvärt känns också heeeelt Amazing - för ett år sedan, eller ens ett halvår för den delen, så hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle befinna mig där jag är idag! Det ska bli oerhört spännande att se hur det ser ut om ytterligare ett år!

Imorgon smäller det igen, och jag kommer att köra på samma upplägg; det funkade ju bra sist!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: