Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Oooops...

Kategori: Projekt livsstil

Efter en del funderande så "råkade" jag just ändra startklass i Blodomloppet, från promenad/stavgång till 10 km! Det kan tyckas vara en viss skillnad, och en kan ju undra varför jag "var tvungen" att byta från den lättaste till den längsta klassen... Det enkla svaret är För att jag kände för det, och för att jag kan!!! Jag har kommit till det stadiet i min träning då jag utan större problem ofta är ute närmare 20 km, och senast körde jag intervaller 10 km, vilket är min tanke även på Blodomloppet. En måste ju inte springa hela vägen; de allra flesta gör faktiskt inte det, så ingen kommer att peka och skratta åt mig för att inte heller jag gör det!

Vill = Kan!


Blodomloppet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: