Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Nightwalker

Kategori: Naturen

Efter föregående sömnlösa natt har dagen varit seeeeeg och håglös. Jag såg det som en signal att lyssna på och tog mig en vilo- och ätardag, och fram emot kvällen började jag äntligen piggna till igen!

Jag snörade på mig skorna och tog en powerwalk under månens sken.

Huvudet var tungt men benen kändes förvånansvärt pigga. Jag kände mig sugen på att springa lite, men där går gränsen till och med för mig (ut och springa en lördagsnatt - stollerier!) - Det får bli imorgon istället!

Kvällarna blir allt mörkare, så idag åkte reflexerna på!


Magnesium införskaffades under dagen, så nu hoppas jag att jag får sova inatt! Nog för att det känns underbart att jag har fått min energi tillbaks, men det får ju finnas några gränser... 

Ikväll fick jag känslan av att jag kan ha en förkylning på gång; lite ont i halsen och snuvig. Det är säkert ett par år sedan jag senast var förkyld, så det vore väl i och för sig inte så underligt, men nu vill jag hålla mig frisk och skadefri så att jag kan köra på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: