Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Midnattsloppet 2014

Kategori: Det dagliga livet


Ooops, I did it again...
Midnattsloppet var en fantastisk upplevelse! En knapp timme innan det var dags för min startgrupp att starta började regnet att vräka ner... Woop woop 🙌🙌 Det hann dock både gå över och komma tillbaks igen innan vi var i mål. Tiden blev ganska exakt dnsamma, men det här banan var betydligt tuffare, och mot slutet fanns ett par riktigt seeega backar. Jag lyckades dock hålla mitt löfte till mig själv; att springa hela vägen och inte gå ett enda steg ikväll heller, så det känns riiiiktigt gött! ✌️🏃🏃👊


Plats 5337 av ca 16500 startande tycker jag är ett toppentesultat för att vara andra gången någonsin! 

Om en tittar på mina mellantider så ÖKADE jag ju faktiskt takten mot slutet, där de sega backarna fanns! I början av loppet låg jag stadigt i snigelfilen till höger, men döm om min förvåning när jag efter ungefär halva loppet mer befann mig till vänster, och sprang om alla hurtbullar som tidigare sprungit om mig men nu var tvungna att gå! Det kändes RIKTIGT härligt! 

Efter loppet var det RIKTIGT tight om tid, och givetvis lyckades jag missa det sista tåget... 😰😱

Bara drygt fem timmar kvar tills nästa tåg går, men jag har i alla fall lyckats hitta ett eluttag så att jag kan ladda min mobil!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: