Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lunchbesök och eftertanke

Kategori: Träning


Lunchbesök av lilla bästisen idag, och helt underbart väder för en powerwalk!



Det blev en bra runda, fram emot kvällen står intervaller på schemat.

De gamla vägskyltarna är såååå vackra! Undrar just om dagens vägskyltar står kvar om 250 år..?





Tid för eftertanke...
Det ökade energiintaget har satt vissa spår; bland annat känner jag mig mer svullen, vilket även visar sig både på vågen och måttbandet. Det är INTE roligt, och hjärnspökena ger sig tillkänna, men jag VET ju att om jag bara biter ihop, kämpar på och håller ut så kommer resultatet att bli mycket bättre på sikt. Positivt med förändringen här och nu är att energinivån åter har gått upp, och jag känner att jag orkar träna så mycket och länge som jag vill i dagsläget. När jag börjar styrketräna hårdare så kommer jag sannolikt bli tvungen att öka energiintaget ytterligare, men den dagen den sorgen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: