Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kvällsjogging

Kategori: Projekt livsstil

Det här har varit en seeeeg dag, men jag hade planen klar så jag kom ut på en joggingtur till slut!

Det var en skön om än något sval kväll...

I torsdags(för två dagar sedan) tog jag ju för första gången steget att avsluta mina intervaller med en längre sammanhängande joggingrunda. Två omgångar intervaller enligt löparappen Get running avslutades då med 2,5 km jogging, vilket var det längsta jag sprungit på mycket länge, kanske någonsin. 

Idag valde jag att värma upp genom att köra en omgång intervaller enligt Get running, och avslutade sedan med 5 km jogging! Det bästa var att jag känner mig pigg; inte tröttare eller mer sliten än efter torsdagens runda! ✌️👊 Detta känns oerhört bra inför nästa veckas starter i Blodomloppet och Midnattsloppet! 😅

Kommentarer


Kommentera inlägget här: