Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Inspiration

Kategori: Projekt livsstil

Idag var det dags att skicka mått och vikt till min fitnesscoach på 24fitcamp . Glädjande var att vikten minskat 2 kg och måtten totalt 10 cm, varav 4,5 cm runt midjan - på en vecka! Vill = kan!

Det har dock varit en seeeeg dag, med åskhuvudvärk, och jag har mest masat omkring i denna tjusiga outfit! Kom att tänka på att det faktiskt bara var några månader sedan jag knappt kunde ha de här byxorna, och nu sitter de så här gött löst och ledigt; som gjorda för att masa omkring en dag hemma i och göra ingenting!

Just som jag satt och allvarligt övervägde att ta en sådan där, de kallar för "vilodag" så var det en fantastisk person som publicerade denna grymma pepplåt i ett tränings- och livsstilsforum där jag är ganska aktiv, och det fick livsandarna att vakna till liv!

Resultatet blev att jag snörade på mig skorna och gav mig ut, med grym peppmusik i öronen!

Det blev ju en riktigt bra runda till slut, och så här nöjd var jag efteråt! ✌️😅😅

Det var en heeeelt underbar kväll, och jag njöt av varje andetag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: