Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Grillkväll i goda vänners lag

Kategori: Mode


Ikväll var det dags för grillning och samkväm med Skövdes finest! 👌

På menyn stod köööööött (och en härlig potatisgratäng)!

Jag stod för desserten; hemgjord glass och sorbet fick inviga glassmaskinen från OBH Nordica (som jag haft gaaaanska länge nu, dock utan att inviga den)!

Det känns som att det är vääääldigt populärt (åtminstone i vissa kretsar) med BCAA- och/eller proteinglass, men jag körde på the real deal, och gjorde vanlig hederlig hallon- och blåbärsglass samt vattenmelonsorbet. Den senare blev dock vääääldigt isig, sannolikt på grund av det höga vatteninbehållet i melonen i fråga, samt tillsatt vatten. Smaken var ändock helt OK; godkänt för att vara ett första försök men nästa gång blir det bättre!


Det var en heeeelt underbar sommarkväll, som vi får bära med oss i kylan fram i vinter!




Skövdes finest! 👌

Så här KAN en se ut efter att ha spelat fotboll i ballerinaskor, med en välpumpad boll - men det är inte heeeelt optimalt... 😜

Undrar just hur det kommer att se ut om en eller ett par dagar..??

Dagens outfit - det var läääänge sedan jag senast kunde ha den här tunikan - och då satt den INTE så här löst och ledigt, vill jag lova! ✌️😏

Over and out - tack och god natt! 😴😴😴


Kommentarer


Kommentera inlägget här: