Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fredagsnöjet fortsätter...

Kategori: Det dagliga livet


Japp, vi sitter kvar här på akuten, och vad kan en bättre göra efter drygt 4h väntan än att stänga in sig på toaletten och ta en massa crazy selfies..??

Det fick bli ett par varv runt huset och lite squats också - vad gör en inte för att hålla rastlösheten i schack..??
#somligakallarmiggalen

PS: Jag fick dock en enorm behållning från eftermiddagens besök; två av varandra oberoende personer kom fram och gav mycket fin feed-back på mitt Projekt livsstil!!! Jag fick höra att jag var både snygg och smal! - OK, det sistnämnda var onekligen en viss överdrift, men jag är i alla fall bra mycket smalare, och jag suger glatt åt mig all positiv feed-back! 🙏✌️💪💪👊💞


Kommentarer


Kommentera inlägget här: