Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fredagsnöjen

Kategori: Träning


Även idag styrdes kosan mot före detta hemstaden. Dagen till ära invigdes de nya snyggbyxorna (inte ser de onormalt färgglada ut - det är ju camobyxor ffs, klart att de inte är FÄRGGLADA!), så det fick bli lite camotema över hela dagens outfit! ☺️😎

"I've got my ref dress on tonight, dancing in the dark, in the pale moonlight. Done my hair up real big, beautyqueen style. High heels off - I'm feelin' alive!"


Japp, det blev en tur till Arenan idag med, när jag ändå hade vägarna förbi!

Idag log jag för mig själv och lämnade medvetet kvar handduken i skåpet! 👊 Började simma och det kändes bra. Efter en stund kändes det dock som att de lika gärna hade kunna spela "Lugna favoriter", och jag kände hur jag började tappa tempo. DÅ fick jag plötsligt "sällskap" i bassängen. Det började med att Slejman gastade "KÖR, BARA KÖÖR!", sedan kom Jessica och ropade "ANDAS, DU KLARAR DET!" Jag log för mig själv och ökade tempot igen, när jag plötsligt hörde Bobby hojta "BOOOOOOM - PANNBEN!!!", medan Mange Hellberg sjöng "Simma eller sjunk, du väljer själv..." 🎶🎶

"I'm not crazy, my reality is just different than yours!"


It's time for some hockey bääääjby! 👍

Mina kära vänner är riktiga hockeyfantaster, och jag har länge velat följa med dem på en match eller tre. Ikväll hade Skövde IK ispremiär och mötte Färjestad BK, så det var ju ett perfekt tillfälle för min första hockeymatch i vuxen ålder!




Det här, mina vänner, är vad jag kallar fulcola de luxe!




"Vem blir inte ful i 60-wattsljus?"
Tack och god natt, over and out! 😴😴😴 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: