Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Låt oss tala om fötter...

Kategori: Hobbyfotograf

Fötter är ju redan från början en ganska frånstötande kroppsdel, men nu känner jag att mina har nått nya bottennoteringar...

Skulle ägna en åskig söndagsförmiddag åt lite manikyr och pedikyr (OK, jag skulle ta bort det gamla avflagnade nagellacken och kleta dit nytt, men det förstnämnda låter bättre!), och råkade då få en närmare blick på mina fötter än jag hade önskat (känsliga läsare varnas!):

Stora blåmärken precis överallt, det efter gårdagens fotboll tar väl dock priset... Det på vänster smalben lyckades jag få på stranden (!) förra helgen! Ni ser nu en liten föraning av mina naglar, missfärgade av det gamla nagellacket (tack Gud för det!).



Detta är ju rent bedrövligt, vilken tur att ingen tittar särskilt noga på mina fötter! Efter alla mils powerwalking är de klämda, skavda och minst sagt nötta!

Det enda som kan rädda det här är ytterligare ett TJOCKT lager nagellack! 



Då går vi väl in på blåsorna då, det är faktiskt ganska lugnt på den fronten just nu (*peppar, peppar*)...


Så här ser båda trampdynorna ut...

Japp, där fick ni den nakna sanningen, så här på söndagsförmiddagen! Hur ser DINA fötter ut? Vad har du för tips? Jag bryr mig ärligt talat inte särskilt mycket om hur de ser ut, så länge de fortsätter att bära mig mil efter mil, men jag vill ju ändock ge dem liiiite kärlek, efter allt de gjort för mig!

Så där - det blev i alla fall liiiite bättre! 👍😜

Kommentarer


Kommentera inlägget här: