Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

24fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Efter en dag med åska och regn var vi en förvånansvärt stor och oerhört taggad skara som samlades i Plantis för HIIT/Tabata!


10h efterförbränning på det sitter som en smäck! 👌
Märker redan tredje gången att jag blivit betydligt starkare! Om jag väljer plankan som exempel; första gången gjorde jag alla omgångar på knä. Förra gången klarade jag av två "riktiga" omgångar och fyra på knä. Idag körde jag varannan; det vill säga fyra riktiga och fyra på knä - en ökning med 100%! Det ser nog ungefär likadant ut på alla övningar, skulle jag tro, men just plankan är den som blev extra tydlig!


Ja, vaddå? Ser inte ALLA ut så här efter ett gryyyymt träningspass ute i lera och ösregn?! - Haha, tror jag hade halva dungen med mig hem; lera och bark både utanpå som innanför kläderna! Det var extra skönt med en varm dusch efteråt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: