Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

24fitcamp

Kategori: Projekt livsstil


Ikväll var det avslutning på 24fitcamp för den här omgången, och upp till bevis med bodyscan och fystest. Resultaten var mycket glädjande; -6,3 kg och 4% i fettprocent på fyra veckor får väl anses klart godkänt?! Särskilt med tanke på den svacka jag har haft viktmässigt, med en uppgång på 3,5 kg en av dessa veckor - En får väl säga att kroppen kompenserade det ganska bra..?!

Imorgon bitti ska jag mäta mig också, för att se vad som hänt på måttbandet under samma tid - det kommer jag att uppdatera i detta inlägg, så att jag har alla siffror samlade.

Uppdate: Resultatet på måttbandet visade 13,5 cm mindre Maritha, varav 7,5 cm mindre runt midjan! ✌️💪💪👊



Kommentarer


Kommentera inlägget här: