Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Påskpromenad och statistik

Kategori: Träning

Efter all påskmat och med tanke på de känslor som just påskafton väcker i mig så kändes det bra att få ut lite energi och känslor på en promenad i det underbara vädret.




Jag har tröttnat lite på det gulvita 5,6 km-spåret, så broder Daniel tipsade mig om den lila milen, som en kan korta av efter önskemål.

Av någon anledning stängde appen av sig halvvägs, men givetvis gick jag även tillbaks till utgångspunkten, så sträckan (och övriga siffror) blir egentligen ungefär den dubbla.

















Det var verkligen en härlig promenad och en helt underbar kväll, men nu blir det ett par timmars statistik; påskafton eller ej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: