Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Påskbjudning

Kategori: Vänner

Ikväll var det dags för den traditionella påskbjudningen i goda vänners lag. Efter dagens migrän så kände jag mig lite avslagen när jag åkte hemifrån, men det vände snart när jag träffade alla fina vänner!


Påsknaglar!




Jag åt som vanligt inte av lammet, min princip är att inte äta barn...

David hade sett det göras många gånger, så han antog utmaningen att baka bröd, vilket jag måste säga att han gjorde med den äran - riktigt gott var det!




En kan ju fundera över vad flickorna är så upptagna av att se på plattan..? ;)

Det blev många härligt intensiva diskussioner, precis som det tenderar att bli i det här sällskapet, även om vi med viss saknad konstaterade att de flesta av oss har blivit betydligt lugnare med åren. Vi konstaterade att en bra diskussion ska vara högljudd och obekväm; om det inte skaver så sker heller ingen eftertanke, och därmed ingen förändring!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: