Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Mosig men produktiv dag

Kategori: Träning

Det här har inte precis varit någon toppendag; har haft huvudvärk och känt mig allmänt mosig och trött hela dagen. Insåg att jag hade feber trots dubbla febernedsättande, så det fick ju sin förklaring... 

Vi hade distanshandledning i examensarbetet; alla börjar verkligen få struktur på sina uppsatser nu, och vi har bara en knapp månad på oss innan vi ska vara klara, så nu är det dags att lägga i nästa växel!

Efter handledningen köpte jag hem lite snabbmat och vilade en stund, innan jag trots allt gav mig ut på en kvällspromenad och fick lite frisk luft, och nu väntar snart Biggest looser på TV!












Himlen bjöd på fantastiska skådespel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: