Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lunchpromenad, soptippen och kattliv

Kategori: Hobbyfotograf

Det blev en solig promenad på lunchen idag också.

Idag vågade jag mig på att utöka sträckan lite grand, och jag har en plan för hur jag ska utöka den ytterligare lite grand imorgon; snart har jag nog kommit på en lagom lång sträcka. :)



Jag får mycket beröm för mina fina skor, som lyser upp tillvaron på vårdcentralen! 

Efter jobbet blev det en tur till soptippen, där jag lämnade in ett lass brännbart material, alltid skönt när det är gjort!

När jag kom hem satt Maja på farstubron och väntade som vanligt, och inne väntade en trött och supergosig Zlatan, som för tillfället har utegångsförbud.

"Jag saknade dig jättemycket när jag var på rymmen, matte!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här: