Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Läkarbesök, simning och vetenskaplig litteratur

Kategori: Träning

Även idag blev det en tidig morgon; hade tidigt läkarbesök i gamla hemstaden. Det tog mycket tid, energi och möda att hitta till den vårdcentral och läkare jag har nu, så därför har jag valt att gå kvar där även efter flytten; det är definitivt värt att åka några mil extra när en har en läkare som känner till hela ens historia, litar på en och stöttar en till 110%! Läkarbesöket gick ganska exakt som jag hade trott, och vi har en bra planering för framtiden.

Efter läkarbesöket passade jag på att besöka Arenan för lite motionssimning.





Efter simningen besökte jag även högskolebiblioteket, och lånade med mig en hög vetenskaplig litteratur hem.


Nu blir det lite välbehövlig vila, innan jag får ta itu med examensarbetet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: