Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kvällspromenad

Kategori: Träning

Efter nattens bristfälliga sömn och dagens utflykter var jag ganska trött när jag kom hem, så det blev någon timmes välbehövlig vila.

Därefter kände jag mig åter pigg och stark, så det blev en kvällspromenad idag också! :)









Det blev en skön promenad i solnedgången!

Misstänkte egentligen redan imorse att pannan hade slagit ifrån; fick inget ordentligt varmvatten vid duschen, men sedan hann jag inte riktigt med att kolla det under dagen. När jag nu ikväll var nere i källaren och kollade pannan så hade den mycket riktigt slagit ifrån... Det positiva nu är ju att när det är varmare ute på dagen så blir det inte heller lika utkylt inomhus när pannan slår ifrån; det är framför allt just på vattnet det märks. Det blev ett samtal till min snälla hyresvärd, för jag kommer inte ihåg hur en åtgärdade det där felet, även om det varit samma fel en gång förut...

Eftersom jag knappt har varit hemma så har jag inte sett Teal'c idag. Jag känner dock ett mycket större lugn nu, efter att jag såg honom igår och nu vet att han lever!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: