Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Examensarbete, barnlek och kattliv

Kategori: Husdjuren

Även om jag inte har fått riktigt så mycket gjort på examensarbetet som jag hade hoppats och tänkt så har jag i alla fall gjort en del; jag har matat in all data i statistikprogrammet SPSS och kommit en bit på väg i planeringen av hur jag ska lägga upp resultatet. Imorgon blir det till att försöka realisera planerna!

Ikväll har lilla brorsdottern varit på besök, så det blev en massa lek och gos! <3

Grodan är ganska god att gnaga på..;)

Underbara lilla hjärtegryn! <3

Bäst att korrekturläsa fasters uppsats..;)

Ikväll/natt jamade Teal'c när han hade ätit upp sin mat! När jag kom ut satt han länge på grusgången och tittade/lyssnade på mig när jag lockade på honom innan han försvann. Det känns som att vi tar små steg åt rätt håll varje dag nu; jag hoppas verkligen att han kommer hem snart, min lille gullebulle! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: