Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Sep. 03, 2013

Kategori: Hemmet

Efter ytterligare en sömnlös natt med besvärlig smärta i rygg/bäcken och nervsmärtor i benen blev jag tvungen att avboka morgonens vattengympa; hade ännu inte sovit en blund, 1,5h innan jag skulle ha åkt iväg, och då gör det mer skada än nytta..:/

Efter mycket om och men lyckades jag i alla fall somna, framemot sextiden på morgonen, och klarade mig utan att ändå sova alltför länge.

Har under dagen pysslat lite i hemmet, sorterat papper och tittat på ett par avsnitt av Dexter -spännande!

Ikväll åkte jag iväg och hämtade två paket från PartyLite; ett stort och ett litet, innan jag tog en skön kvällspromenad och handlade lite grand. Skönt att få till träningen idag ändå, trots att natten var jobbig!

Fina blåsippor blommar fortfarande!

Hoppade högt när jag stötte på den här rackaren, som fick fnatt av vibrationerna i marken när jag kom gående, intet ont anande...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: