Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

PartyLite visning

Kategori: Party Lite

I eftermiddag har jag varit iväg på säsongens första PartyLite visning, hos en värdinna som jag aldrig har varit hos tidigare, utan "bara" har träffat som gäst förut.
 
Det är en tråkig, gråkall och regnig höstdag, precis perfekt för att lysa upp tillvaron lite extra, och det blev en supermysig eftermiddag hemma hos Jennifer med gäster!
 












Tack Jennifer, för att jag fick komma och lysa upp denna trista söndagseftermiddag lite extra, tillsammans med dig och dina härliga gäster! :)

Om dessa bilder gör dig sugen på att ha ett eget ljusparty så hojta bara till; jag kommer gärna och lyser upp höstrusket hemma hos dig också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: