Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Underbara färgprakt!

Kategori: Det dagliga livet

Jag njuter alltmer av årstidernas växlingar för vart år som går. Jag tycker inte om när det blir alltför kallt, men var årstid har definitivt sin charm!
 
 



 



Jag deltog i en tävling som Barnängen anordnade via Instagram, och ikväll droppade det in 16 SMS i min mobil; jag vann åtta flaskor schampo och åtta flaskor balsam från Barnängens nya Crème & olja kollektion!

Kommentarer

  • mariasandra säger:

    Det håller jag med om, alla våra årstider har sin charm. Det är precis det som jag gillar med dem, att de skiljer sig åt. Hösten i år är underbart vacker o härlig, färgskiftningar, verkligen färgsprakande i rött, gult, orange. Jag njuter av det! Som idag jag inte kunde låta bli ta mig en promenad o titta på de vackra träden, även om jag först inte tänkt för jag har en del göra här hemma. ;-) samt egentligen borde vara inne pga jag fortfarande är förkyld. Var bara tvungen gå ut o fotografera de vackra träden! Se de fina som min mamma sagt hon sett upp mot sitt jobb.

    Svar: Naturen är helt underbar!
    Maritha

    2013-10-09 | 18:00:53

Kommentera inlägget här: