Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

PartyLitevisning

Kategori: Party Lite

Ikväll har jag haft en lite extra rolig PartyLitevisning; Carro, som har varit konsult tidigare, och som indirekt hade lite att göra med att jag själv började, hade bestämt mig för att åter bli oberoende PartyLitekonsult! Detta var hennes så kallade startvisning, som skulle hjälpa till att friska upp hennes minne om hur en visning kan gå till.


Välkommen åter Carro, och tack för en rolig och mysig kväll!


Kommentarer

  • Marie säger:

    Hej, är du aktiv partylite konsult? Jag är på jakt efter en som kan hålla en visning hos mig. Är du intresserad (eller om du känner någon annan konsult?!) får du gärna maila mig! :)
    [email protected]

    Svar: Hej!
    Vad roligt att få en kommentar, här! Jag är aktiv PartyLitekonsult, och kommer gärna och har en visning (om du inte bor alltför långt bort)!
    Har skickat ett mail, så hörs vi vidare! :)
    Maritha

    2013-10-16 | 12:55:56

Kommentera inlägget här: