Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Julmarknad

Kategori: Hobbyfotograf

Så här vacker var soluppgången imorse! 





Idag hade jag bokat in mig på en julmarknad i den nygamla hembygden, träffa lite folk, sälja av lite från PartyLiteförrådet och kanske få in lite bokningar... Jag kan väl sammanfatta det hela med att det gick sådär; fick in en beställning av en tjej som också var intresserad av att ha visning framöver, och träffade trevliga människor.

 Tyvärr så var det väldigt kallt att stå där, och jag var väl inte riktigt klädd för vädret heller i mina gympaskor och utan vare sig mössa eller vantar, så när min bordsgranne sålt slut på sina fågelkärvar lite efter halvtid så gav jag också upp, men det tog hela kvällen innan jag slutade frysa och frossa, så det var nog tur att jag inte stannade längre!



Tomten var också på besök...






Kommentarer


Kommentera inlägget här: