Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vårdkö..:/

Kategori: Hälsa

Efter jobbet imorse ringde jag till ortopedmottagningen på Spenshults sjukhus; det är ju trots allt två veckor sedan jag pratade med dem i vårdgarantigruppen på Sahlgrenska, och fick besked om att jag skulle kallas inom en månad, och jag vill inte bli bortglömd igen!

Konstaterar att det var tur att jag ringde; på Spenshult hade de inte ens fått remissen än!!!

En kan ju bli förbannad och besviken för mindre...
Bara att ringa vårdgarantigruppen igen, och fråga vad de sysslar med egentligen! :(

Kommentarer

  • Monica säger:

    Ja du det är bara att ligga på hela tiden har jag lärt mig under mina år som smärtpatient o med allt annat som är o varit.

    Så ring igen om några dar o hör om den har kommit fram. Säg också att du kan komma på ev. återbud. Nu vet jag att du har en bit till Spenshult men får du reda på det nån dag innan kanske det går att ordna.

    Hoppas du snart får tid till läkaren.

    Svar: Blir sååå trött..:/Ska ringa till vårdgarantigruppen på SU imorgon, för att kolla om de överhuvud taget har skickat remissen; nu är en telefonterrorist född! Jag tar gärna vilka återbudstider som helst; bara jag får tillräckligt många timmars förvarning så att jag hinner köra så är det lugnt!
    Maritha

    2013-05-13 | 17:43:31

Kommentera inlägget här: