Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Godkänd!!!

Kategori: Studier Vårdvetenskap

Efter ett år och fyra inlämnade uppsatser är jag äntligen godkänd i kursen Kvalitativ forskningsmetodik! Har haft den kursansvariga läraren i en annan kurs tidigare, och konstaterar återigen att hon ställer väldigt höga krav, men att en lär sig mycket på kuppen. Hade dock inte riktigt planerat att ägna 1,5 år åt en kurs på 7,5 hp; lade nästan ner lika mycket arbete på den som på studien för magisterexamen, och det känns inte riktigt rätt...

Hur som helst så fick jag fram mycket intressant fakta, och nu är jag äntligen färdig med kursen!!!

- Nu är det bara att spotta i nävarna och ta tag i hemtentan i omvårdnad inom barnsjukvården, som vi fick utlämnad igår, och som "tryckfels-Nisse" hade råkat göra tre gånger så omfattande som vi tidigare fått information om... Kan säga att jag är ganska tacksam över att vara sjukskriven just nu, och att mina kurskamrater är en aning stressade..:/

Kommentarer

  • Malka säger:

    Grattis! Och lycka till med hemtentan!

    Svar: Tack så hjärtligt, känns sååå gött att äntligen kunna lägga den kursen bakom sig! Bara att spotta i nävarna och ta tag i nästa..;)
    Maritha

    2013-05-28 | 18:40:41
    Bloggadress: http://boksmurfen.blogspot.se

Kommentera inlägget här: