Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Leeeedig helg!

Kategori: Det dagliga livet

Efter ytterligare en intensiv natt på jobbet var det skönt att sova hela dagen! Vaknar med ont i halsen (hade känningar redan inatt), men tror att inte att det är någon infektion på gång utan ett tecken på att jag har nått min energigräns. ME är ju bra på det sättet; jag får en fysiskt påtaglig varning när det börjar bli för mycket och kroppen behöver sin vila! Så väl tajmat att jag är ledig i helgen; en del studier och lite hemmapyssel men mycket vila står på schemat.

Jag har även ringt två viktiga telefonsamtal; för det första så har Zlatan fått tid hos Skövde djurklinik för att kastreras på skärtorsdagen, och för det andra så ska jag till vårdcentralen på tisdag, för att kolla upp en solfläck som den senaste tiden har förändrat sig väldigt mycket i både färg och form och dessutom börjat klia, svida och kännas allmänt irriterad. Bra jobbat av mig, som inte gillar att prata i telefon privat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: