Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Strålande affärer!

Kategori: Det dagliga livet

Även idag har det stått en del på agendan. I förmiddags skulle jag träffa en tjej som vill köpa några grejor av mig, jag stod och väntade på avtalad plats i drygt 40 minuter innan jag gav upp (med tanke på eventuella försenade tåg/bussar). När jag kom hem och frågade vad som hänt så visade det sig att hon blivit ivägkallad på ett annat uppdrag och helt glömt bort vårt möte (som jag misstänkte). Får se när det kan bli av istället...

En underbart frostig vinterdag med solsken och snöglitter i luften förvandlades snabbt till en spöklik eftermiddag/kväll, med tjock dimma som gjorde det redan så vita landskapet ännu vitare...

I kvällningen åkte jag iväg för ytterligare lite affärer; ett databord till fästmannens studentrum (litet och smidigt, helt perfekt!), och en bättre begagnad liten smidig kamera som man kan ha med sig överallt. Perfekt, eftersom min gamla trotjänare börjar ge upp, efter många års trogen tjänst och flitig användning.

Konstaterar att Facebooks köp och säljsidor är grymma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: