Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Nyårslöften?

Kategori: Det dagliga livet

Vi är ju precis i startgroparna av ett nytt år, och då ska man ju avge de sedvanliga nyårslöftena... Jag har bestämt mig för att avstå från dem i år, och istället dra upp någon sorts riktlinje för hur jag vill leva mitt liv i år, och framöver!

Jag vill leva mitt liv i harmoni och välmående.
Jag ska leva så att jag uppnår största möjliga hälsa.
Jag ska leva i nuet, och lägga märke till alla små mirakler som dagligen sker runt omkring mig.
Jag ska bli bättre på att bekräfta alla underbara människor i min närhet, och tala om hur mycket de betyder för mig.
Jag ska även fortsättningsvis vara nyfiken och sträva efter att lära mig mer.
Jag ska vara öppen för andra människor; alla har vi våra förtjänster.
Sist men inte minst ska jag bli världens bästa faster till det lilla knytte som ser världens ljus framemot sommaren!

Har du några nyårslöften eller riktlinjer för hur du vill leva ditt liv år 2013?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: