Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb och Melodifestivalen 2013

Kategori: Aktuellt

Jobbade kväll, och skrev in tre nya patienter, men det var ändå en bra kväll på jobbet; inga akut svårt sjuka patienter ikväll. Det innebar ju dock att jag missade första deltävlingen i årets Melodifestival!
Jag förstår att ni har saknat mina djuplodande recensioner, men där har ni orsaken; Plikten framför allt (till och med Mello)! Efter uppdatering via Facebook så konstaterar jag att Danny (enligt en övervägande manlig publik) var läcker, Yohio kontroversiell, Lena Ph snygg och resten blekt - Är det korrekt uppfattat?

Konstaterar att det trots allt har varit en bra dag; piggare än på länge, och ryggen håller sig i schack. Håller tummarna för att det kan få fortsätta så, i alla fall ett liiiitet tag till!


Pekar med hela handen och styr upp på jobbet, visst ser jag respektingivande ut?!


Innan jobbet fortsatte jag mina affärer via Facebooks köp och säljsidor och köpte en hårborttagningsapparat. Jag har en lite känslig hudkostym, så vid vaxning följer även det översta hudlagret med, och det är så tröttsamt att hålla på och raka! Hoppas att denna lilla maskin funkar bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: