Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bilbesiktning och hårklippning

Kategori: Det dagliga livet

Idag var det två saker som stod på mitt schema: besiktiga bilen och en välbehövlig hårklippning!

Bilbesiktningen får man väl säga gick ganska bra; ett par trasiga lampor och att vi inte har någon lucka till elkontakten för släp och att jag hade glömt att fylla på spolarvätska får man väl kalla obetydliga och närmast klantiga prickar, men dessutom var det någon sorts datafel i motorn, som orsakade att vi måste omkontrollera bilen.

Efter lunch och lite vila bar det sedan iväg till Salong Tingeling, där fantastiska Judit tog hand om mitt hår! Det har ju vuxit ut ordentligt igen, och var faktiskt inte så slitet som jag trodde, med tanke på hur länge det var sedan jag senast var hor frisören... Just nu känns det ganska skönt med långt hår, så vi nöjde oss med att toppa och klippa upp håret ganska ordentligt, och det var ganska mycket hår som försvann, även om det fortfarande är nästan lika långt.

Hade tänkt ta en fin bild av min nya frisyr, men armarna räckte visst inte till..;)

Kommentarer

  • Malka säger:

    Jättefint!

    Svar: Tack snälla Malka! Det syns inte så mycket på bilden, men man kan i alla fall ana uppklippningen..:)
    Maritha

    2013-02-21 | 21:39:59
    Bloggadress: http://yogasmurfen.blogspot.com

Kommentera inlägget här: