Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Andra advent

Kategori: Det dagliga livet

Förkylningen som har legat och lurpassat i tre veckor bröt ut ordentligt igår, och det har inte precis varit bättre idag; rinnande näsa samt ont i hals, bihålor och öron, och lite feber på det! 

Jag har i alla fall grejat ganska mycket här hemma; nu börjar det likna något!

Köket är i princip helt färdigt nu...


... Och även hallen och vardagsrummet börjar arta sig!
Fler bilder kommer att dyka upp, allt eftersom jag blir färdig..:)

Redan i förmiddags gav jag mig även ut i yrsnön för att sätta upp belysningen i granarna där ute, och efter lite pyssel och med nya planer så blev det riktigt bra!

Nyuppsatt belysning i yrsnö, det syns inte så bra ännu...

... Men nu när det blivit mörkt ute lyser det så fint! Får sätta en timer på det; onödigt att det är igång dagtid, när det ändå inte syns.

Snön har åter börjat yra, men inne är det varmt, ljust och mysigt!


Hoppas att du har haft en mysig andra advent!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: