Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Teknisk katastrof!

Kategori:

Som ni ju vet så lämnade jag in min NYA (och mycket döda) dator för reparation i förra veckan. Idag fick jag ett mycket ovälkommet brev från verkstaden, där de menade att skärmen var skadad på grund av yttre påverkan, och att reparationen kommer att gå på i princip lika mycket som det kostade att köpa den!!

Lita på att jag kommer att kolla upp allt jag kan om detta, och överklaga!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Trist! Och skärmar som brukar vara så skyddade i en laptop! Hoppas det ordnar sig.

    Svar:
    Maritha

    2013-04-08 | 18:39:26
    Bloggadress: http://www.bokblomma.com
  • Maritha säger:

    Ja, det suger verkligen! Dessutom har jag inte ens hunnit ha med den på resande fot än, utan bara haft den hemma på vardagsrumsbordet, och jag fäller Alltid ihop den när jag inte använder den!! Det måste verkligen vara någon tidigare osynlig skada eller nåt!

    2013-04-08 | 22:06:20
    Bloggadress: http://Maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: