Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vilodag!

Kategori: Det dagliga livet

Idag har varit en dag av räkningar som måste betalas; efter gårdagens promenerande på Bokmässan har jag haft ont i både kroppen och huvudet, så det har varit en lugn dag i hemmets vrå. Läsning, TV och lite skolarbete har stått på agendan.

Imorgon är det dags för vattengympa i rehabbadet, hoppas att jag är piggare då! Det är även första dagen helt  utan smärtlindring, så vi får väl se. Om vädret blir fint så hoppas jag orka med en promenad, men jag måste även fortsätta med skolarbetet och städa lite här hemma.

Snart dags att krypa till kojs, men först ska jag titta klart på Allt för min syster, på kanal 11; en mycket bra och sevärd film, som tar upp de svåra delarna av livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: