Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Höstpromenad

Kategori: Det dagliga livet

Sedan vi gick in i september för en dryg vecka sedan har det verkligen känts att hösten är här på riktigt; luften är hög och klar, och nu börjar träden få gula löv. På ett sätt är det lite sorgligt att hösten är här, när vi inte ens har haft någon riktig sommar, men samtidigt så gillar jag hösten, med alla vackra färger, klar luft och att mysa i soffan med en god bok och en massa tända ljus!
 
Igår kväll frågade finaste Camilla om jag ville följa med på en promenad på berget nu i eftermiddag. Det ville jag så klart gärna! Vädret idag har varit jättevackert, men lagom strax innan vi skulle träffas så tornade de svarta molnen upp sig, och jag var rädd att det skulle bli både regn och åska. Det kom några fina regndroppar, men åskan klarade vi oss ifrån, och det blev en riktigt skön promenad. Konditionen är i bott, men kroppen/ryggen protesterade avsevärt mindre än väntat - skönt!
 


De svarta molnen tornar upp sig..:/



Löven börjar bli gula, men det är ganska mysigt, trots allt!
- Imorgon väntar varmvattengympa i rehabbadet! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: