Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

...

Kategori: Det dagliga livet

Vaknade efter 13(!) timmars sömn, ont överallt, tung i huvudet och med en hjärna gjord av mos.... Inser att jag trappat ner på värktabletterna alldeles för snabbt, och ska från och med nu följa doktorns "schema"...

Efter morgonmediciner, rikligt med dryck och vila framför TV:n började jag till slut att känna mig som en människa igen, så jag åkte iväg och gjorde lite ärenden på sta'n.
 


Shoppade nya, fina dosetter, senaste numret av MåBra, som verkade innehålla mycket intressant - På köpet kom dessutom boken Höj din energi - Finn din energikod: nyckeln till ett starkt, friskt och lyckligt liv. - Som skräddarsytt för mig :)

Denna vecka börjar min 25%-iga sjukskrivning, och det kändes skönt att sjukintyget kom på posten idag; ett bekymmer mindre... Med sjukskrivningen börjar mitt nya liv; ska börja ta korta, dagliga promenader, för att försöka att åter sakta men säkert stärka min kropp, och få lite mer energi.

Denna vecka blir det onsdag och torsdag natt jag jobbar (förutom söndagnatten, som också räknas till den här veckan), och på lördag ska jag träffa finaste Catrin, som då är på besök i hembygden!

Kommentarer

  • Catrin säger:

    Jag jobbar oxå natt, går av fredag och ledig hela helgen. Ska bli skönt, jobbat tokmycket det sista. Kul att ses på lördag! Jag åker till skövde på förmiddagen, har inte gjort upp ngn tid med min vän i hjo, men under eftermiddagen. Så mellan 11-14 ska jag väl vara i skövde tänker jag. Ska passa på att handla födelsedagspresenter då oxå tror jag.

    Svar: Låter toppen, ska vi satsa på en lunch då?
    Maritha

    2012-09-19 | 23:21:22
  • Catrin säger:

    Det låter bra tycker jag. Kl. 12? Ngt lämpligt ställen på stan?

    Svar: 12 blir bra. Kommer bara på Mango's, har du något bättre förslag?
    Maritha

    2012-09-20 | 08:10:36

Kommentera inlägget här: