Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Stötta bröstcancerforskningen!

Kategori: Det dagliga livet

Oktober har ju sedan några år tillbaks blivit månaden då vi tänker lite extra på alla dem som drabbas av bröstcancer, och stöttar forskningen mot denna kvinnornas vanligaste cancerform.
 
Som traditionen bjuder så har även jag införskaffat årets Rosa band:
 
 
I år har jag även lyckts bli stolt ägare till det fina Rosa reflexet:
 
 
De gör sig oerhört fint till min gröna kappa, tycker jag!
 
PartyLite och Orkidélinjen, som jag tillhör, uppmärksammar också Oktober månad lite extra; alla som köper Aromabrännare eller melts bidrar till forskningen om bröstcancer, genom att vi skänker en viss summa för var och en av dessa produkter vi säljer - Passa på att bunkra upp med väldoft i höst!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: