Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

PartyLite visningar!

Kategori: Party Lite

Det märks att det nu är högtid för alla ljusälskare; förfrågningarna om PartyLite-visningar duggar tätt, för min del främst från nya värdinnor, som jag inte har varit hos tidigare, vilket såklart är jättekul!

Igår var jag hos en nuvarande arbetskamrat till en av mina före detta arbetskamrater (krångligt? -nej, tänk efter lite bara!), och träffade ett gäng supertrevliga tjejer från röntgen.

Idag bar det av till hembygden, där jag hade visning hos en av mina gamla lekiskompisar! Jättekul att träffas igen, tillsammans med hennes fina barn och alla andra härliga personer i hembygden!

Just nu finns det extra många fina erbjudanden, vad sägs om en trio GloLite för endast 379:- (ordinarie pris 549:-), eller en trio Kreativ stormlyktor för 699:- (ordinarie pris 1219:-)?
- Hojat bara till om du vill ta del av dessa erbjudanden, eller om du vill köpa tre paket teljus till priset för två!



Känner du dig sugen på att vara värdinna för ett eget party, och istället få välja produkter gratis ur katalogen, samt få 50% rabatt på en eller flera produkter? Du har fortfarande chansen att boka en visning och få varorna levererade innan jul, så hör av dig så bokar vi in en tid!

Känner du att du vill vänta lite så får du 400:- i extra tillgodohavande i början av januari, förutom allt "det vanliga", som står nämnt ovan! Vänta inte, utan passa på att boka redan nu, för att vara säker på att vi kan boka in den dag som passar just dig och dina gäster bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: