Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fortsatta äventyr i storsta'n

Kategori: På resande fot

Resan från Solna hotell och vandrarhem till Eugeniahemmet gick förvånansvärt smidigt. Snacka om att jag blev en aning trött, när jag insåg att jag igår kväll i beckmörkret gick närmare en timmes omväg! Jag var ute på en stor (icke upplyst) plan av något slag och velade, men såg bara ytterligare skog och vad som såg ut som ett indusiområde; där kunde det ju inte vara! - Jo, det kunde det tydligen visst vara; genom skogsdungen gick en liten stig, som mynnade ut vid hotellet, och i dagsljus såg man ända från busshållplatsen den stora skylten, vid skogsdungen, den skylten såg jag inte skymten av igår..:/

Jaja, jag har ju sett mycket, och motionerat mer än på länge!

Dagens seinarium gick jättebra; jag måste ha hamnat i den bästa gruppen, för mina gruppmedlemmar var jättetrevliga, och hade skrivit väldigt fina och intressanta projektplaner! Dessutom var vår examinator trevlig och bra att ha att göra med; det blev mer av en avslappnad diskussion än ett förhör!
 
Vetenskaplig forskningsmetodik - Check!
Nu är det dags för Barn och ungdomars hälsa - Kul!


Hemma på trygg mark igen! Det här var ju riktigt kul - Det gör vi om nästa vecka igen!
Men varför göra det enkelt för sig, och åka till Solna igen? - Nu tar vi Huddinge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: