Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ulrik Munther...

Kategori: Aktuellt

Det här med hysterin kring Ulrik Munther... Inte 17 kan vi skicka en Emil i Lönneberga-look alike som inte ens har kommit i målbrottet till Azerbadzjan och Eurovision! Jag kan också tycka att han har en ganska skön röst (förutom att han låter som en skön röst på en tjej- Jag skäms att säga att jag förväxlat honom och fantastiska Moa Lignell..:/), men vad händer när han (äntligen) hamnar i puberteten, och målbrottet?? Är han inte dessutom väääldigt sen i puberteten- Läser idag att han är 18 år (jag hade inte tippat på en dag över 15!)!!!



- Inte 17 kan vi skicka Emil i Lönneberga till Eurovision!


Ulrik för några år sedan?

Kommentarer

  • anna säger:

    dina åsikter javet , men vafan , ulrik är bäst ?

    2012-03-24 | 22:33:32
  • Anonym säger:

    jag vill ha justin biebers keps

    2012-04-01 | 08:11:39
  • Maritha säger:

    Anna: Njae, bäst kan jag definitivt inte hålla med om att han är, men kan ändå förstå att unga tjejer tycker att han är charmig..;)

    Anonym: Hmm, jaha? För min del får du gärna ta den, för jag vill inte ha den!

    2012-04-01 | 09:26:20
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/
  • Anonym säger:

    "Inte ha den"???BÄST,SÖTAST OCH VAKRAST DET E VAD HAN ÄR!!!!

    2012-05-18 | 15:05:24

Kommentera inlägget här: