Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Heeej Youngblood! -Här luktar det förväntningar och Clerasil...

Kategori: Musik

-Mitt i prick av Ana Gina..;)

Jag tippade på Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern, Top Cats och Sean Banan ikväll. Glömde visst av att tippa mellan Andreas Johnson och Timoteij- och glömde dessutom bort vilka det var strax efter att de hade framfört sina bidrag- så stort intryck gjorde de...

Thorsten lyckades ju tyvärr att glömma bort texten, men det gjorde inte så mycket- Pensionärerna Christer&Lotta slog han med råge ändå! Nice det där med Barfotabarn (och Lotta då, förstås...).!

Roligast vore trots allt om Top Cats eller Sean Banan vinner hela rasket! -Jag tror vi måste visa att vi har kommit över det nordiska svårmodet (eller ska vi bejaka det, och skicka Thorsten, med sin Revolutionsorkester??)!





Nu till semifinalen!
Här röstar jag på Top Cats samt Thorsten Flinck och revolutionsteatern, Vad tror Du??





Tycker dock att det är nice att lilla Estelle får vara med i Mello redan )med Sean Banan)! -Gissar på att hovet rasar imorgon..;)

Kan inte heller riktigt smälta att Den Stora Festivalen går av stapeln i Azerbadzjan- Av någon underlig anledning känns det som ett skämt..;)

Wohoo, jag tippade heeelt rätt igenom hela spektaklet! Tror att jag ska tippa på riktigt nästa gång :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: