Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Uppskjutet dietistbesök

Kategori: Projekt livsstil

Blev "tvungen" att skjuta upp första besöket hos dietisten idag; hade jobbat natt och hade ytterligare en jobbnatt framför mig, och besöket var kl: 10:30... Hade ju inte kunnat gå och lägga mig förrän framåt 12-12:30, och det tror jag inte att jag hade orkat..:/ Hoppas att jag får en ny tid snart, jag måste verkligen få ordning på min extremt oregelbundna livsföring!
 
Måste komma ihåg att snart kontakta sjukgymnasten också, så att jag (förhoppningsvis) kan få börja vattengympa i varmvattenbassäng till hösten!
 
Apropå det, så fick jag ett brev av min läkare igår (mycket VåC-kontakter just nu...); det var några prover som inte var som de skulle, så jag ska ta om dem när jag hinner. Är de då fortfarande förhöjda så blir det mer inflammationsprover, för att se vad det kan bero på.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: