Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tungt...

Kategori: Kroppen

När klockan ringde imorse ångrade jag bittert att jag lovat att arbeta extra även idag; det borde vara olagligt att gå upp så tidigt på morgonen! Tyvärr fortsatte dagen i samma tecken; jag hade inte jobbat många timmar innan jag fick ont i ryggen och benen, och när jag gick hem var jag riktigt mör..:/ Återigen ett kvitto på att jag kan arbeta en dagtur, men inte fler utan att få ont och bli extremt trött. Bäst trivs jag med att arbeta natt; man får sova ut ordentligt på morgonen och jobbet är oftast lite lugnare på nätterna, det är inte sådant spring utan man kan ta det lugnt och göra en sak i taget, och sätta sig en stund om man behöver det. Min kropp fixar inte att stå eller gå för långa stunder i taget, och på dagarna så är det ju inte mycket mer än stående och gående, hela tiden. Inte särskilt stor chans till varierad arbetsställning då!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: